Har du brug for rengøring i Glostrup til dit firma, din butik eller dit danse- eller fitnesscenter, er det vigtigt, at du også får gjort inventar som kontorstole og kontormøbler rent. Sker det ikke, øger du risikoen for både smitte og luftvejsgener hos medarbejderne. Det kan med tiden føre til flere sygemeldinger. Derfor skal du huske at få rengjort inventaret og ikke kun lokalerne – både i Glostrup og resten af landet.
Corona-pandemien har været udfordrende på mange måder. Særligt for alle os, der sidder bag en skærm, og arbejder i hverdagen.
Her betød hjemsendelsen et farvel til vores gode, ergonomiske kontorstol og et goddag til hjemmekontor ved spisebordet med tilhørende spisestuestol eller ungernes billige kontorstol som sidderedskab.
Det har med garanti givet både dig selv og dine medarbejdere en række kedelige gener med ryg, nakke og hofte, som gør, at du glæder dig til at komme tilbage på jobbet.
Aldrig har vi været mere fokuseret på rengøringen
Samtidig har corona-pandemien gjort os endnu mere fokuserede på at holde vores indeklima rent og smittefrit. Aldrig er der blevet sprittet så meget af, og selv familier som aldrig havde drømt om at købe håndsprit, har nu et helt arsenal stående.
Derfor kan du som virksomhedsejer ikke alene forvente at få ømme medarbejder med gener efter dårligt arbejdsmiljø tilbage på jobbet, i takt med at det bliver muligt at møde ind på arbejdspladsen igen.
Du skal også regne med, at medarbejdere og kunder har endnu større fokus på rengøringen – uanset om du har kontor, butik, fitnesscenter eller et danseinstitut.
Ligger der støv og skidt i krogene, eller er det tydeligt, at kontormøblerne ikke er tørret af og rengjort, begynder folk helt automatisk at frygte for deres helbred. Og stille spørgsmålstegn ved, om I er lige så lemfældige med kvaliteten af de produkter og ydelser, I sælger, som I er med hygiejne og rengøring i Glostrup eller andre byer herhjemme.
Vælg et pålideligt firma til rengøring i Glostrup
Derfor har det aldrig været vigtigere at have et rengøringsfirma til at stå for rengøringen, som du kan stole på, kommer til aftalt tid, og gør rent overalt, hvor det er aftalt.
Spørg gerne ekstra ind til rengøring af kontorinventar og kontormøbler som kontorstole, hæve-sænkeborde og reoler og diske. Samt grundig rengøring af arbejdsredskaber, fitnessmaskiner og hvad folk nu ellers kommer i kontakt med i din virksomhed.
Det kan betale sig, hvis du vil sikre dig, at din butik, dit kontor eller dit fitness- eller danseinstitut beholder sig gode ry blandt kunderne. Der skal kun en eller to uheldige oplevelser til, før både kunder og medarbejdere begynder at snakke i krogene om jeres dårlige rengøring.
Begynder folk først på det, varer det ikke længe, før der kommer flere dårligdomme op til overfladen. For folk har det med at fokusere på det negative, når først andre begynder at påpege en fejl eller mangel.
Så bestil ekstra grundig rengøring, og sikr dig, at rengøringsfirmaet er pålideligt og pligtopfyldende. Så skal du og din virksomhed nok komme godt gennem genåbningen af Danmark.